plusgrader

och jag ligger inne i soffan. Jag är nog trött från i lördags.

Jag gick till McDonalds i söndags och köpte bakisfrulle till mej och fredrik. Därefter var det fullt hus hela dagen och tur var väl det, bästa medicinen mot bakfylla är hårt arbete !!

På kvällen fick jag mat av daniel.

Måndag skola hela dagen, sprit och söta viner !!!!!!!!

Nu ligger jag här och solen skiner som bara den. Varför ska man ha dåligt samvete så fort  man är inne på sin lediga dag när solen skiner? 

Kollade på Precious inatt till halv 4 sen vaknade vi halv 12 så gick vi och lade oss i soffan och somnade skavfötters där. Äsch jag ska slappna av på min lediga dag. Det finns inget som säger att man måste hitta på något, och har jag tur så kommer det flera soliga dagar som är ännu varmare.

Puss

Kommentarer
Postat av: eve

See yooou sooon =)

2010-04-20 @ 14:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0