Latkorv

som inte uppdaterar kontinuerligt.

Söndagkvällen gick jag och bowlade med jesper malin arvid och josse. Kos.

Måndag i skolan hade vi på förmiddagen kaffe, väldigt intressant (var trött och somnade sittandes,) men det var verkligen intressant fick smaka på massa goda kaffesorter.
På eftermiddagen hade vi det soft. Vi satt i grupper på 4-5 st, vi fick citron, äpple, choklad, ost, smördegskakor, nötter, rostbiff, och 7 viner. så satt vi i 3 timmar och kollade hur var och en av vinerna reagerade med samtliga smaker.
På kvällen käkade jag och danne sushi.

tisdag jobb.

Onsdag vaknar jag och ska kolla på mobilen va klockan är, då hade jag fått ett sms av malin som undrar om jag vill me och åka skidor.
Inte ett enda moln på himlen och 0 gradigt ( i stan).
Jag mötte upp malin jesper och arvid och vi tog t-banan upp i bergen. Sjukt vacker utsikt över hela oslo.
Vi kom fram och hyrde skidor och började åka. Hel underbart var det. Jag har inte åkt på typ 5 år kanske eller när vare vi va i Stöten, Wahllöf ?

Det blev mörkt och det började blåsa nåt så inni. Jag kände mej kall och vi bestämde oss för att sluta åka vid 8 tiden.
Vi skulle ta bussen ner till t-banan och hamnar i en kö som står still. en tur som skulle tagit oss 5-10 minuter tog en timma. Varför ? Jo det hade precis varit invigning av den nybyggda backhoppningsbanan i Holmenkollen.

Helt underbar dag i vilket fall.


Jesper hade Bengts gamla dräkt från 70talet.


På bussen


Helt underbar dag !!!!!!!


Avis någon ??



Tack vänner för en grym dag !!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fy fan va härligt!!!! det där får du ju göra oftare när du har möjlighet att bara åka över dagne asså =) Ja det är nog 5 år sen för vi va ju inte 18 då =)

Puss

2010-03-06 @ 11:08:47
Postat av: Plätth

Plätten avis. Jag har ju tjatat hela vintern att jag vill åka skidor, men kul att du fick äran och göra de :D kul att du kommer hem snart me btw

2010-03-06 @ 22:14:24
URL: http://plittis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0