Halllllllllllllllå

how u doin ?

Ganska stilla här uppe, och likaså på jobbet. Har varit astaggad och väntat mej massa folk så har det vart hur stilla som helst :(

Häromdagen va jag söt/flötsugen. Så efter jobbet gick jag till ica och köpte chips, choklad och sura godisar. Jag la mej i soffan och kollade på "Sommaren med Göran" och åt.
Sen gick jag och la mej, vid 3 kom Daniel hem som hade varit ute efter jobbet. Jag somnade om och vaknade vid halv4 av världens magkramp. Jag fick gå upp på toaletten, där satt jag med magkramp och svetten började droppa. Tillslut kom det lite och då var det dags att spy också.
Så min mage fick väl en lite chock. Stackars mej.
 

Snart kommer jag hem till Skövde. Jippppppppppie !




Då börjar förmodligen operation blond !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0