Min PV sitter och pussar på mej

medan jag fösöker att kolla på datorn. Han vill han uppmärksamhet. Haha.
- Du får inte skriva så. Ta bort! Ta bort! Säger han.
Men det tänker jag inte, för han är världens sötaste ändå. Bäst. Så underbart söt.
Imorn ska vi flytta till våran gemensamma lägenhet.

Nu har jag gjort mitt sista pass i 11 dagars racet. Skönt ! Synd att man måste slita även på sin lediga dag, blir iallafall pils på kvällen när vi slitit klart !

På lördag tackade jag ja till att jobba på våran systerkrog Barbera. Får väl skylla mej själv att jag tar det på min lediga dag, men det är från klockan 22 på kvällentill typ 03. Så har jag "tagit ledigt" på söndag. Det behöver jag. Har vart så intensivt nu. Har vart igång varenda dag sedan den 4e januari. och lyckats vända på dygnet ett antal gånger. Som t.ex. idag vaknade vi 13.45 av att Daniels pappa ringde. Iof var vi uppe till sent, jag tog det lugnt, kolla på tv duscha och tvätta håret kolla på tv igen, helt plötsligt var klockan halv4. 

Har vart med på cognacsmakning, jag som inte ens dricker konjak. Drack en 45 årig konjak som kosta 3000 nok flaskan. Då va danne avis, han älskar cognac.

Idag fyllade Fredrik år. Jag gjorde en låda med smått och gott. . en falukorv som jag hitta i frysen (han älskar falukorv, och det finns inte i Norge), Tuggummi för att han alltid frågar efter det, 4 flaxlotter(triss), En chokladkaka som var som ett gratulationskort, och en vinsmakningsanteckningsbok, han har också börjat en vinskola, men inte samma som jag.
Detta la jag i en skokartong. Så köpte jag en liten morotskaka som jag satte ett ljus i.

Calle fyllde också år förra veckan, han fick en deo och lite choklad. Det var verkligen inget illa menat, men han hade sa dagen innan på jobbet;
- Gud va äckligt jag luktar, jag glömde köpa deo igår.
Då köpte jag en, det blev han jätteglad för !

Jag köpte en film för 49 kronor på vägen hem, beverly hills chihuahuan. Den ska vi kolla på nu.

Ha det fint !

Världens sötaste PV och jag !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0