Hallo

Har vart lite dålig med updates på sistone, har flyttat in i nya lägenheten och datorn med internet står i gamla. Men den 27 får vi internet installerat på nya adressen. Perf !!

Denna januari måste jag säga har varit väldigt motig. Då är det skönt att tänka: det blir inte värre än såhär. Bättre tider väntas. När danne kom upp så offrade jag rätt så mycket och vi fick starta om från ruta 1. Men vi är snart på fötter igen.

Har haft lite diskussioner efter idrottgalan. Jag yttrade en åsikt att inte riktigt förstod varför golfspelare var nominerade till jerringpriset. Jag tycker liksom inte att det är lika fysiskt ansträngande som typ fotboll, skidor, simning osv. (sorry Jonna) Eller så är det kanske för att jag alltid förknippat golf med nnåggot som folk gör på fritiden  för att slappna av. Det är ju inte så att man efter jobbet drar iväg och spelar en hockeymatch. A ja, fick iallafall väldigt mycket skit för min åsikt . . .

Ne nu väntar vi bara på att Malin och Jesper ska flytta ur lägenheten så vi kan flyttstäda. Men det är ju inen brådska är ju trots allt 9 DAGAR kvar.    :/

Daniel har iallafall börjat jobba heltid . På ett ställe som heter Brasserie 45    http://www.brasserie45.no/

Jag ska bli flink med bloggandet så fort vi kommit iordning med allt, men just nu är det uppförsbacke.

Hoppas att alla mår bra.

Kramar och kärlek


Kommentarer
Postat av: Eve

Vad kul att läsa vad ni sysslar med där uppe =) och Carro, ibland behöver man motgångar för att uppskatta det goda i livet. Så det är bara att kämpa på. djupt va? haha... Saknar dig hooooneey! <3

2010-01-22 @ 17:05:31
Postat av: Hanna

Hejje =) kul att se att du lever!! När allt är klart med gamla lägenheten kommer det nog kännas bättre!! Ny lägenhet och nya mål!! PUSS

2010-01-23 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0