Avatar

igår började vi flytta lite smått. I all stress och misär så tänkte jag och Daniel, att vi gör det vi är bäst på, att unna oss haha.
Ne men det här börjar liksom kännas lite deperimerande, så att bara gör något kul och roa sej va jätteskönt. Vi gick först och käka med Josse jesper och malin.
Sedan gick vi på bio, Avatar i 3D. Vi gick på bion coloseum som är nordeuropas största biosalong, tror det är typ 1500 sittplatser. Mäktig sal !!!!
Filmen var jättebra, jag blev riktigt berörd !

När vi kom hem så la jag mej och zappa på tv:n och det gjorde jag till klockan 05. När en film slutade började en annan, osv osv.

Idag har vi kört över lite mera grejer, jag är så seg och trött. Har nästan lite dåligt samvete över att Daniel får ta tag i allt och knuffa igång mej för att något ska bli gjort. Han tar initiativ och packar kollar busstider. Jag bär och gör som jag blir tillsagd.

Vi har just käkat tacos och ska nu ät lite glass. Jag börjar jobba klockan 22.00 BLÄÄ !

Ha en fin kväll !!!

Jättefin och bra film !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0