Sushi

söndag onsdag lördag, det första jag är sugen på när jag vaknar på söndag . wierdoooooooooo.

Jag mötte Josse på monki, där hade dom värsta rean, halva priset på reaplagg, alltså 50% på 75% Haha. Galet va. Köpte en klänning en stor skjorta och en kjol och ett hårband för 124.50 :-
Har insett att om man ska handla på rea ska man göra det i slutet av februari, det är då man verkligen kan fynda, så glöm mellandagsrean haha.

Jobbskor var nästa projekt. Har alltid velat jobba i löparskor, och jag hittar ett par Asics i svart skinn utan reflexer. LYCKLIG !!!!! Längtar tills jag ska jobba nästa gång ...

Vi gick runt och jag shoppade ännu mera de va sån sjuk rea överallt typ.

Sen gick vi hem till mej, köpte sushi, städade och gjorde oss iordning. Jag hade köpt isglasspinnar och rom så gjorde jag kosliga drinkar. SÅ kom Magnus förbi och joinade. Josse är ju judinna och de va nån sorts högtid så hon skulle iväg på maskerad utklädd till Pippi.
Jag och Magnus drog ner till Meat Market och tog ett par glas, vidare till underbar och sedan till åpen bar. Dit kom daniel också. Efteråt gick vi till 7 11 och jag käkade. Magus va asfull och daniel ville på efterfest och det blev något sorts tjafs så jag började gå mot taxibilarna.
Där stod fredrik och kim längst fram i den lååååååååååånga kön som alltid är där efter 03. Jag smet fram och skulle dela taxi med dem.
Så var vi nästa framme vi mej så skämtade vi lite, så sa fredrik att jag behövde ju inte alls dra hem, eftersom jag trots allt va sur på magnus och danne haha..
Det har du rätt i sa jag kör vidare sa ja. (joke gone too far)
I hissen träffade vi en granne till F & K som vi bjöd uupp på ett glas vin.
Kim tände ljus och tog fram gittaren, fredrik gick och lade sej. Kim satt och spelade och sjöng för mej och grannen tills vi somnade på soffan.

Vid 8 vaknade jag och funderade på hur jag skulle ta mej hem, jag insåg att det baa va 800 meter (enligt google maps) Så i mina 14 cm klackar gick jag 800 meter i nedförsbacke, branta och snöiga var dem också. Det va mindre trevligt.

Hemma låg magnus på soffan och danne i sängen jag somnade som en stock.

Idag har ja bara legat på soffan och ska eventuellt iväg och bowla sen.

Hej och hej


Sushi varje dag hela veckan MOHAHAHAHAHHAHAHAAAAHA


De ultimata arbetsskorna !!!!


En duch gör susen och tvättar bort all bakfylleångest.

ha en fin kväll vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0