puhu

Helgen som varit började med att Kim ringde i fredags när jag var på väg till jobbet och sa att han hade feber och inte kunde jobba. Okej, fredrik är i london eva och lena är på musikfestival, och vi hade massa bokat.

Det löste sej genom att André från barbera kom in ett par timmar och hjälpte till, vi sålde för 43 000 på kvällen. Han var tvungen att går för han skulle jobba på barbera. Gästerna är kvar matsalen är ett stort jävla mess, kockarna har varit snälla och diskat alla glas och bestick, men disken skulle stängas. Jag inser att jag har typ 4 timmars arbete framför mej, som tur är har ag världens bästa pojkvän som kom och hjälpt mej att stänga.

Halv 4 kom vi i säng, upp och jobba 11 igen. Kim är fortfarande sjuk. Jag kör kvällen själv och gör 18 000, sen är kockarna så snälla att de stannar kvar och putsar lite bestick och glas över ett par glas vin,  skönt med sällskap, hatar att stänga själv.  Så efter 14-15 timmars arbete åkte jag hem och sov upp igen 11 för mera arbete.

 Nu väntar jag på att daniel ska komma hem så vi kan äta sushi och mysa.

 Hade på bade



Och måndagen tillbringades i skolan. Efteråt  käkade jag med två tjejer i klassen, nu ska jag softa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0