nails

Ja, då var det dags att testa igen.

Detta är varken akryl eller gele, utan det är typ tippar. Hanna W, minns du de naglarna du brukade göra hemma när vi va små. När du köpte nagalar från hm och filade ner och de.
Ungefär så har hon gjort, så nu håller jag tummarna för att det ska hålla.



Jag ska göra ett nytt försök att skriva ett inlägg.

På söndagen skulle jag på vinmässa, på hemsidan hade jag bara i farten läst att det skulle vara 10-17. Jag gick upp tidigt och var där strax efter 10. Jag kollade mej omkring och såg inga bekanta ansikten. Jag hittade min lärare och frågade om jag var tidig, det visade sej att det inte skulle dra igång förrän 12 och att det bara var förberedelser.
Jag kommer tillbaka 12 sa jag, och tog en promenad i det vackra vädret till bryggan och tog en kaffe.

Vi 12 tiden var jag tillbaka igen, jag insåg att det fortfarande inte var några bekanta ansikten där, och att alla var där 2 och 2, jag hade trots allt inte stämt träff med någon.

Att göra det bästa av situationen i det läget var väl att gå runt och prova viner utan att spotta.
Med lite alkohol i kroppen kände jag lite mera bekväm, vid 2tiden började lite klsskompisar droppa in, då hade jag gått omkring själv i 2 timmar och druckit vin haha.
Jag var i finfin form.

Där stannade jag till typ 5, sedan tog jag sällskap med Anne-Hege till daniels jobb.

Jag käkade 3 rätters, och satt och tjöta med daniel och sebbe. Efter kanske 4 timmar gick daniel av och vi delade en flaska gewürstraminer från alsace. Efter den kände jag mej full och trött och åkte hem och sov.

Skolan gick bra. Jag höll mej vaken hela dagen !!!!

Till lunch fick vi oxsvans. Det var gott men det enda jag kunde tänka på var att det antagligten skulle komma ut i samma konsistens när jag bajar. Så det gick lite trögt.

Hoppas alla haft en bra helg

Kärlek.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hejje!

Jajamän, var försiktig för de släpper lätt i kanterna =)

hur går det med utbildningen, är det svårt eller?

jag ska iaf ut på min första praktik nästa vecka, på käpplunda gärdes hemtjänst. Känns ju sådär kul...

hoppas du mår bra och att det inte är så motigt för dig längre!

PUSS!

2010-02-10 @ 10:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0