Lördagkväll

och ledig haha.

Tror det blir soffan ikväll också faktiskt, ska upp tidigt imorn och gå på sommelier NM. Norska mästerskapet och massa viner att smaka på. Gratis fylla ? Haha. Ne vi får väl se va som sker.

Jag har hittat exakt en sån soffa som jag vill ha. Har ju pengar men frågan är om man vill lägga dom på det, eller om man ska vänta. Å andra sidan kan det vara skönt att få det gjort. Ska ta ett snack med danne, som hade planerat att shoppa för sina pengar.

Irriterande att jag inte hittar mitt minneskort till kameran, jävligt märkligt om inte annat.

Har på melodifestivalen i bakgrunden, va fan äre för konstiga doldisar som delatr nuförtiden egentligen ? Känns inte så prestigefyllt längre på något sätt. Verkar ju som om bodyn är poppis iaf, Alla vill vara Beyonce.

det är just sånna här kvällar man saknar sina vänner mest, bara ses och inte göra nåt. Glo på tv och moffa godis.

Josse har sin syster och hennes blivande man på besök, dom var och käkade på jobbet förut. Så strögade vi omkring åkte och kikade på operahuset.

Ne nu blire mera melodifestival, även fast jag tycker det är ganska tråkigt.


Bodyn var nog favoritplagget att uppträda i 2009...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0