Ligger i soffan

som en padda och moffar godis. Det är lov om man är sjuk.

Gårdagen tog jag mej ledigt för lite qualitytime med min käresta. Vi gick och käkade lunch, mysigt mysigt. Sen så gick vi och drömde oss bort i klädaffärer. Under dagen kände jag hur min förkylning blev värre och värre. Vi begav oss hemåt och jag började känna mej utmattad. Daniel lagade en världsgod tacopaj, jag åt givetvis för mycket och blev tokmätt.
Så bakade vi krämbullar (typ shake n bake). Så koste vi bara och jag snorade en hel del.

Jag vaknade upp idag och kände mej slemmig och tjock i huvudet, och bestämde mej för att stanna hemma idag också. Lite senare gick jag och josefine och köpte typ 1000 bitar sushi, så kollade vi på film, The Proposal. Den va rätt söt. Så följde jag josse en bit och så köpte jag godis.





   

Lite lite störd , JA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0