helgen

fredag, hyffsat lugnt på jobbet pils med kim och daniel efter jobbet..

Lördagkväll hade vi mycket att göra faktiskt.

Söndag alla hjärtans dag och mors dag här i norge. Ja o kim hade gått och bävat för söndagen hela veckan. Men det blev lugnt som fan.

Efteråt gick jag till systerkrogen barbera tog två glas mousserande och snackade skit med micke i baren. Jag skulle möta Daniel vid hans jobb kvart över 8.
Så gick vi till överraskningsstället, det blev http://www.dinner.no/  . samma ägare som den fina restaurangen vi var på med jobbet ungefär samma koncept på den andra så var det olika typer av asiatisk mat, på Dinner var det bara kinesiskt. 4 rätters blev det. pilgrimsmussla, jumboräka och havskräfta till förätt, crispy duck till mellanrätt, hummer och oxytterfile som var friterat i små strimlor till varmrätt och chokladmousse och cocossorbet till dessert.

Jag är inte van vid att äta så jävla mycket tror man egentligen ska vara 3-4 pers på en sån meny. Gott var det iaf notan slutade på 2200 så dyrt var det också haha. Men det var ju trots allt alla hjärtans dag.

Idag när jag gick upp så hade jag en så skön känsla, spy, kissa, bajsa eller äta? Lite lite risig efter all mat ...

Nu ska jag till skolan är som sagt lite sliten får hoppas jag inte blir sådär sömnig.

Efter skolan får jag träffa mamma och pappa som kommer idag JIPPPIIIIIIIIIIIIE !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0