halo

ja,, va skönt det är med internet !!!

Januari slutade med att jag jobbade 160 timmar va i skolan 32 timmar, samtidigt som lön var försenad, som när vi skulle flytta ut ur en lägenhet, komma i ordning i en ny, och internet strulade mm.
Man har ju varit lite deperimerad i mellan varven.

Kom ju på att Catrine Johansson den gamle partyräven var uppe för någre helger sen, hon har nån sorts fling med magnus, det va kul att träffa henne över ett par glas.

Det mesta är över nu med motgångar, allt i januari har dock påverkat skolan lite. Känner att jag ligger lite efter, så denna veckan ägnas åt att renskriva anteckningar och gå igenom allt vi gått igenom hittills. Jag jobbar lunch hela veckan och än så länge har vi inte haft något att göra så jag har pluggat  på arbetstid.

Idag har min fina vän Josefin varit här och färgat mitt hår. Hon var så noggrann och duktig, det gillar vi.

februari känns än så länge som en bra start, kommer förmodligen inte få lika mycket timmar. Jag har städat. Vi har tvättat och storhandlat och lagat mat. På tisdag ska jag hänga me josse till gymet och försöka få upp ångan och viljan. Har börjat med denna vecka att försöka dra ner på kolhydrater och komma igång med lite diet, perfekt när man jobbar lunch hela veckan och har normal dygnsrytm.

På tisdag har jag även bokat tid för att göra ett försök med att ha naglar !!

Vecka 7 kommer förmodligen mamma och pappa, två av mina absoluta favoriter i hela världen, jag längtar <3 <3

Jag saknar mina hoes en massa, blir lite turer hemåt framöver hoppas jag. Iaf när jag ska börja gå tillbaka till blondt, kan ju inte överge eva-lena plus att det kostar ju en förmögenhet att gå till frissan här.

nu ska jag kosa.

hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0