Hallå hallå

Fredag jobbade jag lunch, sen så drog jag och mötte upp Josse. Hon skall vara brudtärna på hennes systers bröllop, så jag hängde med som personal shopping assistant. Jag hittade en asfin klänning åt henne.
Även jag som lever snålt handlade lite somriga grejer en bh en lite kjol och en tunika. Det är ju så biligt på gina tricot så jag kunde inte låta bli. Jag är så förälskad i Färgen korall/apricos/ljusorange. Den gör mej så glad
Ska nog försöka hitta ett läppstift i de färgen.

Sen så drog vi och köpte grandiosapizzor hyrde film och köpte lite godis.


Sommar !!!!!! Tänk den bhn under en vit topp så den lyser igenom .


Perf brudtärna !!!!



Vi kollade på Anywhere but home och 17 agaian som jaf redan hade stt kom jag på när vi började kolla.


Idag så har jag vart och fixat naglarna. Vart på Vintage affären och drömt mej bort, e riktig Burberry vintage trench coat från typ 50 talet för 2200 men den är så jävla lång, känns ovant.

Folk bara ger sej av med dem här grejerna helt onvända
Den där Patrizia Pepe jackan från höstkollektionen fanns i affären helt oanvänd, kostade 5400:- Stl väldigt väldigt small.

Hittade en oanvänd Chloé väska, och en sjysst Marc Jacobs i typ oxblodfärg som verkade vara lite äldre.

Jag hade isglass med mej som jag hade handlat så jag var tvungen att lämna affären :(

Snart ska jag möta josse och kanske shoppa lite till har fått tillåtelse av Anna Lätth att använda sälenpengarna att shoppa lite för.

Ikväll blir det isglass drinkar och sushi !!!

PUSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0