Good morning !!

Känns så skönt att vakna klockan typ 10 av sej själv, även fast jag drack vin igår. Jag har liksom kommit in i dygnsrytmen !! Nästa projekt är att planera upp dagen och gå till gymmet innan jobbet.
Kanske gå upp runt 10 göra sig iordning och käka frulle (minst en halvtimma innan gymmet), och sen vara på gymmet kanske runt 12, träna i en och en halv och sen göra sig iordning va blir klockan då? halv 2 - 2 duscha göra sig iordning och på jobbet ka jag vara  halv 4 det blir ju perf !!

Jag  tar steg för steg !!!

Nu i februari är det sååååå stilla på bryggan, jag hade ju några gäster igår, men det var ändå så att man kollade klockan hela tiden. Sen till sommaren blir det fart igen, i maj, juni första veckorna i juli är det knökfullt på bryggan. Man får typ armbåga sej fram haha nee men nästan. Aker brygge om sommaren = mysigt. Synd att man jobbar för det mesta. Bra cash iaf, mkt gäster=mktdricks=mer timmar :)

efter jobbet mötte jag iaf upp daniel, som tog en pils med sin kollegor. Han tyckte vi skulle stanna lite och promenera hem ist för att ta trikken (spårvagnen). Så vi stannade, och jag hann väl få i mej 4 glas rött och klockan hann bli 2.
Jag träffade två killar, en från Kanade och en från Brasilien, båda var ute och reste själva och hade bara mötts i en bar. De var trevliga !!

pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0