flink då

Lyckades ändå ta mej upp vid 11 snåret, hade iof ställt klockan på 09.  Så stod det mellan promenad eller, gå och kika på SATS Majorstua.
Jag tog en promenad till SATS, och beslutade mej för att gå in, då inser jag även att jag bara skjuter upp gymbesöket i mitt huvud, med alla möjliga ursäkter. Fan gå dit och kör bara !
Åh puh, kändes ju att jag inte satt min fot där på 3-4 månader. Jag tog det lite försiktigt, men ska förhoppningsvis snart komma in i det ! Kan väl sätta ett mål på varannan dag. Då behöver jag inte gå dit imorn :D

På jobbet var det lugna gatan, jag var trots allt på grymt bra humör, och var inställd på att ha arslet fullt. Så blev det inte. Så började det pissregna. Jag bad fredrik stänga det sista på egen hand så att jag skulle hinna med sista bussen hem. Det är ju inte asnice att promenera i sånt där duggregn och lite vind, och jag ska minska min taxikonsumtion.

Nu har jag pratat i telefon en stund med en viktigt person i mitt liv, som betyder väldigt mycket för mej.

Nu är jag ensam hemma till på söndag, plus att jag är ledig lördag och söndag. Det är lyx ! Då blir det ordning och reda här hemma, i några dagar iaf.

Nu ska jag kosa mej i sängen.







 Ett gott skratt förlänger livet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0