Söndag i Oslo

och solen skiner. Perfekt promenadväder.
Jag ger mej ut för att ta en tur, det dumma är att jag har en viss förmåga att gå vilse när jag går på långpromenad i Oslo. Alla vägar är ju så oraka liksom. Det var mycket lättare i Usa, där det i stort sätt alltid var ett rutnät. första andra tredje osv.
Jag kände att jag var helt säker på väderstrecken, men de va jag inte. Jag va helt ute och cyklade. Det slutade med att jag hittade en busskur som 37an stannade vid, så jag tog buss hem. Uppskattaningsvis så var jag väl 20-30 minuter hemifrån.

A ja de va nice och glida omkring i shades och lyssna på musik.

Ikväll tror jag att Jesper kommer hem, det var skönt att vara ensam i två dagar iallafall.

Blir nog en lugn kvväll

Kos dere


Kommentarer
Postat av: J-Man

Eyy, va e det för skit du håller på med! fatta inte riktigt ditt senaste inlägg för först Läste jag att du var ut och promenixa, men sen var du ute och cyklade? WTf?

2009-09-07 @ 16:23:24
URL: http://facebook.com
Postat av: J-Man

Eyy, va e det för skit du håller på med! fatta inte riktigt ditt senaste inlägg för först Läste jag att du var ut och promenixa, men sen var du ute och cyklade? WTf?

2009-09-07 @ 16:24:28
URL: http://facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0