Söndag

litt seg på jobbet, men jaghade ju inte sovit så värst mycket ! Kim och jag hela dagen...

Efter jobbet gick jag och mötte upp Malin och Jesper för att käka, så skönt attt vi börjat stänga 18 på söndag, Söndagkvällar är bra.

Tanken var väl att komma i säng tidigt för jag inte sovit så mkt fredag lördag. Så blev det inte, 03 beslutade jag väl mej för att nana..

Klockan 05.30 vaknar jag av att KIm står på min balkong och stirrar in  på mej,
- Hej Kim säger jag.

Han hade blivit utelåst så han tänkte att min håriga armhåla var tillgänglig. Sure !!

Klockan han väl bli 07.30 innan vi bestämde oss för att sova, vi började trots allt jobba 16.00

Måndagen var helt ok, inte så jättemånga gäster men ändå några så att tiden gick fort.

Entourage S06E09 sen på  natten  :D :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0