snackday

frukost chips godis och sjoklade ! Varför inte gå all in liksom ?

Kändes la sådär efteråt då men, resterna från dagen innan tog slut iaf.

Till middag tänkte jag att det kunde vara gott med lite carbs ! Snabbmakaroner med köttfärssås.
 Gör gott, plus att jag råkade koka snabbmakaronerna i typ över 10 minuter, överkokta is the shit !

Jag tillaga också en stor jävla kalkontutte på 1.65 kg, den blev bra faktiskt, jävligt mycket iaf. Det får bli matlådor i frysen.

På kvällen kom Marre över, han och jag och Malin gick hyrde några filmer och hade mys. Det blev "Pineapple epress", "Surfer, dude" , och "en shopaholics bekännelser". Den sistnämnda var under förväntan, lite fjantig.


Jag är bra sugen på att fara till sol och värme. Det får bli ett framtida projekt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0