Sluta klaga kanske ?

sista workouten idag ihop med Gary. Uppe med tuppen i venlig ordning. 0715 lämnade jag hemmet, och satan va kallt de va ute. I söndags gick jag i flip flop tofflor ute, idag fick jag ha träningstights med jeans över halsduk vantar o hela kittet !!
Gary har ett eget proteinpulvver, eftersom att i Usa finns det faktiskt en marknad för det ! Så jag köpte mej en burrrrrrrrk !

på jobbet blev jag besviken när ja räknade ihop mina timmar, bara 150 typ :( . Det känns som om jag har jobbat massor, in fact så har jag nog jobbat mest i servisen. Jag hade ju velat ha massa massa timmar eftersom jag ska vara ledig så mkt nästa månad.
Aja, jag ska inte klaga, det finns nog folk som knappt kommer upp i 50 timmar. Jag har det nog bra här i Norge, och man lever bara en gång !
Jag har mycket att se fram emot i höst.

Protein shaken va iaf asgod .

En grej jag gillar här i livet är att åka buss, i städer. Jag satt på bussen hem från jobbet, och var en hållplats från min, så tänker jag, hm om man skulle sitta kvar till ändstationen och sen åka tillbaka. Eftersom att jag på sistone hart börjat lita på mina instinkter, som tidigare för mej varit ett problem eftersom jag tänker igenom allt för mycket, så beslutade jag mej för att vara spontan och satt kvar på bussen. Det var mysigt, och man ser så mycket när man åker buss, på tillbakavägen slummrade jag till emellan varven. Men dte var lätt värt !

tidig sänggång idag.

God natt alla fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0