Samsonite

entourage hade tydligen paus!! =( För jävligt azzå !!!
Haha som tur va så hade jag ju Paris Hiltons, My new BFF att kolla på perf ....

På jobbet har det varit sjukt stilla, vid halv 8 fick jag ett ryck ! Hm en väska skulle vara bra att ha, som man kan ha datorn i och ändå få plats med kläder etc.
Så jag lämnade lena på jobbet en snabbis och gick till en väskaffär, jag beskrev för säljaren vad jag var ute efter. han plockar fram en jättepraktisk sak.
- Hur mycket ?
- 1798, svarar han.
- Nja va väl inte va jag tänkt mej direkt.
- Det är ju bra kvalité svarar han.
- Jag återkommer säger jag och börjar gå
På vägen ut ser jag en rea-hylla. Det är inte like ångestladdat att handla på rea, som fullpris, eller hur ?
Jag hittar något dylikt, fast snyggare på 25% hyllan.
1011 :- slutade det på och jag har köpt värsta buisness väskan.
Den är så långt från mej som man kan komma, men jävligt parktiskt. Som nu när jag bara ska hem typ två dagar . Helt Perf !!!





Litt weekendbag va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0