Mot alla odds

Ja va kan man säga, bra vänner har man iaf.
Jag ligger och pratar med D och gråter för att jag saknar han. Så ringer det på dörrra. Då kommer Josefine och Mario trots att jag sagt att jag, år deprimerad och kommer ligga på soffan. Då kom dom och ryckte upp mej. Såå snälla.
Bra vänner

Vi gick till Tullins och käka lite, och jag lyckades pruta ne en flaska vin 200 kr !!! Det är lycka. Dom hade ju ingen aning om att den kostade 500 egentligen. Jag sa bara att jag ville ha ett vin för 300.
-Ah, men välj vad du vill.
Baron de ley 2002 hahaha. Så jävla bra !

Sen gick jag och Marre på Herbern där även Jesper va. Bartömmning = allt 20 kr.
   


Sedan drog jag och Jesper på Barbera haha jesper beställer in gämmeldänskshottar, den satt ju precis där den skulle.
    Håkandans på Bryggetorget


Sedan drog jag på Åpenbar och träffade Fredrik o co.
Sedan är det lite halvsvart men jag drog tydligen vid två.

Kul spontanutgång !!





Kommentarer
Postat av: Anonym

=) du e så duktig med din blogg min lilla sötnos =)

2009-10-20 @ 22:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0