lördag

jag joggade till gymmet, körde sedan lite styrketräning. Jag tänkte ta en annan väg hem,tråkigt att gå samma väg, så jag gick i riktining mot bogstaveien (största shopping gatan) , tanke var att jogga ned. Dte gick inte så bra, för där var det knökat, har vart någon sorts shopping lördag kansk, var massa stånd överallt, och alla butiker hade rea, varför får jag inte reda på sånt här ?

Väl hemma gjorde jag världens bästa måltid:

Omelett med spenat, bacon, avokado, tomat, gurka, rödlök och pinjekerner. Så jävla gott, och så jävla nyttigt !

Efteråt var jag flink, tvättade, duscha och peelade mej smörjde in mej, tog hand om fötterna lite och sådär.

Ikväll hade jag tänkt att kose mej helt alene så ikväll blir det lite belöning för allt slit :D

HAJKbanan med mörkchoklad, yoghurtglass och sjoklade cokies !!!

Lika bra att njuta av att vara själv en lördagkväll, för det händer inte allt för ofta !

Kos dere.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0