lördag

hemfärd.
Jag får skjuts av pappa till resecentrum och kramar både han och D hejdå ...

>Väl inne på rese, visar det sej att tåget har en ny avgångstid, och är nästan 20 minuter försenat. De e gött när jag bara hade en kvart på mej att byta till buss.

Jag ringer bussbolaget och frågar om de kan hållla bussen ett par minuter pga försening. De lovade inget, men skulle meddela chauffören.
Som tur va hann tåget knappa in 10 minuter, så jag kom 4 min innan bussen avgick.
Så jag skyndade mej bort till bussen och var där prick på minuten för avgång. Skönt de då !

Jag åkte direkt och jobba. De va lugnt !

Vi hade även en gäst på natten, min gamla chef Claes Carlsson från gullmarsstrand va och hälsade på, då va jag ju tvungen att sitta uppe och tjöta med han lite.
De blev lite senare än tänkt. med tanke på att jag inte sovit så mkt innan och att jag skulle öppna på jobbet dagen efter.

sen vare god natt

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0