Ledig torsdag

jag sov till klockan 14, och vaknar av att det är världens bästa väder, och jag blev görsugen på att gå till Frognerparken och mysa.

jag käkade brakfrukost omelett bacon proteinshake müsli.

så började gå i de fina vädret stannade först till i Slottsparken

 

Fortsatte, och nästa stopp va hos Daniel på Tiger, första gången jag ser den affären !

Jag fortsätter i på Kamikaze och bestämmer mej för att prova ett par skor



5100:-    Va sägs en julklapp till mej själv kanske ?




Jag tog mej sedan upp till Frognerparken, som kan vara en utav världens finaste parker.



Blommor till mamma !! !!



Underbar dag i solen, och jag har fått leka med min nya kamera massor !

När ja kom hem handlade jag och sen käkade jag knäckemacka med makrill i tomatsås.

Skönt med ledig dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0