imorn

ska jag försöka ta tag i livet. Gå upp i tid ta en proteinshake och sedan promenad.

Hemma från jobbet nu, ikväll var en bra kväll, helt lagom av allt.

Har även insett hur trött jag är på mina sambos, inget personligt, älskar dem båda som personer. Men vi har lite olika värderingar om hur ett hem ska skötas. Efter 8 månader (plus 3-4 förra året) utan förbättrningar så känns det lite som ett hopeless case. Det är vänner för livet, verkligen. Men jag är präktig och pedant, och hatar att plocka efter andra, och inte ens när man ber om något så händer det något. Lite ACTION är allt jag önskar !
Jag är van vid att vara den som alltid tar tag iallt, fixar och donar med papper abonnemang och sånadära vuna grejer, då förväntar man sej ändå lite hjälp med något.

Ne , nu ska jag inte klaga. Det finns folk i världen som har det värre. Jävla i-landsproblem.

När jag får lön, tror jag at jag ska köpa en kamera som jag har blivit lite förälskad i !

Upp 10-11 tiden nån gång, då får jag åtminsone 8 timmars sömn.

Lika bra att nana nu.

Tack för ditt sexiga sms.

over n out








Kommentarer
Postat av: Pernilla

Bra carro, du får se till att skriva så man vet vad som händer i ditt liv ju :) Ska träffa anna idag och det blir säkert trevligt, hon verkar trevlig. I knooow med att söka jobb men är väldigt väldigt sugen på att flytta hem sedan ut och resa lite typ. Vi fårse hur det blir. Hoppas allt är bra iallafall. Kram

2009-09-03 @ 15:54:00
Postat av: Ekström

snyggtjej!

2009-09-04 @ 12:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0