Hem igen

inatt hade jag svårt att somna, och så var det typ storm ute och massa oväse :(

På jobbet var det bra iaf, det har vart typ 25 grader idag, så det blev en del att göra trots allt. När jag vaknade därmot så var dte inte 25 grader så jag satt epå mej värsta höst outfiten, det får jag ju sota för nu.

Sittet på bussen hem , Lyxbuss, se www.bus4you.se  .

Kim var till baka idag och hade med sej en liten överraskning till mej ! En liten faktura till, efter min lilla olycka i juni... Den minns vi  !
Aja försäkringsbolagen hade kommit fram till att jag va 2/3 skyldig, och motparten var 1/3 skyldig. WTF fatta ett besöit för fan, hatar lallande !

See ya bitches soon  !


Kvadda inte polarns bil igen va ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0