Helt slutkörd

Jag träffade min PT Gary, som förövrigt är en stor välbyggd svart man,  från Miami.

Vi körde igång vid 07.30, cirkelträning. Så benböj, benpress, triceps,triceps, benböj, benpress, triceps, triceps... osv i ganska högt tempo i en halvtimma Åh fy fan, jag skakade i benen. Det var till och med så illa att när vi skulle gå ner för en trappa, så vek sej benen när jag var nere och jag ramla omkull. Kändes jävligt effektivt.
Lika kul var dte senare på dagen när jag skulle fösöka springa till bussen, bena ville inte springa lika snabbt som jag ville. Jag hann med den dock.

Gary har även gett mej ett matschema, 5 mål om dagen. Puh, ska ta mej in i dessa rutiner, frukost snack, lunch snack middag. Blir lite komplicerat med tanke på att jag inte jobbar samma tider som en normal människa. Men jag ska försöka att göra det bästa av situtionen.
Söndag är iaf frossardag, då får man äta precis vad man vill, som en belöning. Snart är det ju söndg, hm lite för tidigt kanske.

Jag var och handlade efter jobbet saker och ting som jag "får" äta. Så på söndag kanske man ska ha en matlagningsdag och rodda upp frysen med matlådor.


Och förresten så fyller min fina pappa år idag, hela 64 år !! Grattis! Jag älskar dej !

Nu väntas två dagar av stela ben.

Ha det bra .. .. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0