Grundtanken

var att jag skulle sova tills jag vaknade för sista gången, sedan ta mej ut på lite promenad innan frukost.

Jag vaknar sådär perfekt vid 10 snåret, och tänker att sängen trots allt är mysig, och blundar lite till. Klockan blir strax efter 11, jag sluter ögonen och myser sådär utan att somna man bara blundar och känner  hur mjuk sängen är. Helt plötsligt så börjar dom bygga om jobbet, så snyggt !  Jag vaknar av min sms signal, chefen undrar om jag kan börja en halvtimma tidigare, Ja, svarar jag och somnar om.
Vid ca. 14 tiden tar jag mej upp ur sängen, börjar städa lite, hittar en surgodis som låg kvar i en påse, tar den och fortsätter plocka.

Ja, de blev ingen proteinshake följande av träning och sedan brunch. Det blev lite mörk choklad ist.
Jag ska nog sätta mej ner och skriva ett schema.

äsch nu måste jag göra mej iordning ska vara på jobbet snart, så börjar de givetvis pissregna.

Hade



 Träning träning åååååååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0