Fredag - Skövde

Var tanken att jag skulle sova ut, efter som det blivit korta nätter de senaste dagarna. Men nej, då ska jag till tandläkaren 09.40. Besök tar typ 5 minuter som vanligt, och jag beslutar mej för att cykla hem och sova igen. Vi ligger och sover till halv 2. Så skönt !

Sen fick kycklingpytt, efter ett tag begav jag mej hemåt, för Daniel skulle jobba.

Jag tog bilen för att främst hämta kameran, men jag passade även på att kika i lite andra affärer. Jag gick tillbaka för att kola på skorna jag provat igår. Då jag upptäcker att de här skorna är nedsatta från 1795:- till 599:-. Självklart köper man dom då ! Helt sjukt.

Jag köpte även några mysiga stickade tröjor.Jag drog hem och gjorde mej iordning, mötte sedan upp tjejerna och vi gick sedan till O´learys. Vi bowlade en timma och satte oss sedan och käkade. Vi hade jättetrevligt och satt där till halv 2 säkert. De blev lite dumt med nota och betalning, men de va missförstånd från min sida !

Vi hade trevligt i alla fall och det var huvudsaken !!!

Väl hemma, salongsberusad, fick mamma hjälpa mej att packa, Stort tack, jag älskar dej !

Sen sov jag som ett barn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0