Är det ok,

att sova till klockan 15.00 ? Ledig lördag söndag, ensam hemma. Man får väl lite ångest, men det var skönt.
Det var inte för att jag var full, jag drack ett glas rödvin efter jobbet. Däremot så låg jag och pratade i telefon till klockan hm, typ halv 5 kanske. Det var bara sömn, välbehövlig, underbar sömn.

Igår var jag iaf duktigt, jag gick upp och tog en rask promenad till bussterminalen, och köpte en biljett.
På onsdag den 9onde kommer jag hem en snabbvisit !! Typ onsdag kväll till lördag morgon.

Jag funderar iallafall på att ta mej på gymet och ta ut mej litegrann, de stänger 18, så jag har 2 timmar på mej.

Lika bra att röra på arslet då va ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0