söndag

jag vaknar givetvis vid 10 och är inte alls sugen på sötsaker och sånt, som jag skulle vara egentligen. Jag tog lite yoghurt och streamade "I ditt ansikte" med Magnus Betnér  på kanal 5:s hemsida. Det är jävligt kul faktiskt !

Vid ett tiden ringde jag till Jesper som låg och sov i sitt sovrum. Vi bestämde att han skulle få sova en timma till. När han kommit upp hade jag hunnit sminka mej osv. Han va typ fortfarande full sedan igår, jag sa åt han att han skulle följa med mej till Meat Market och käka. Så blev det också. Jespers nya band, Calle och Erik följde ocskå med. Jag tvingade i mej en burgare, och är fortfarande mätt typ 6 timmar efter.
På Meat Market träffade jag även Kim och Fredrik o deras guttaboys.

Idag har det varit så mysigt kallt, vindstilla, men ändå lite råkallt, fast inte så det var störande utan bara behagligt, då man känner att den stora halsduken och skinnjackan bara är så rätt.

Kim och Fredrik plus guttaboys, drog iväg  på fotboll, Jesper plus bans drog till sjömagasinet och drack pils. Jag stannade lite på Meat Market, och begav mej efter ett tag.

På vägen hem köpte jag en film för 59 kronor, "Milk" med Sean Penn.

Ikväll ska jag bara kosa mej, imorn är jag också ledig, funderar på att skriva en engelsk meny till jobbet imorn kanske.

Jag längtar så till jag ska till Skövde. Ska bli så härligt att var ahemma och inte göra något annat än att vara med nära och kära och kose sej !!! Mamma och Pappa. Mina kära hoes, och "mysterious Mr D" hahahah.
I love u guys .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0