Så jävla besviken på mänskligheten

ja, jag tar mej ner i det vackra höstvädret till SATS för att träna och därefter sola solarium. Jag har packat ner två 20 kroner och en 10 krona och en solariekräm.
Jag lämnar omklädningsrummet utan hänglås på skåpet, kör mitt pass. När jag var klar går jag ner i omklädningsrummet klär av mej och käkar lite vaniljkesella. Dags att smörja in sej, nehe då fanns det ingen kräm i väskan. "jag har väl glömt den då", jag har ju trots allt pengarna med mej.
 Nehe ? Jag vänder upp och ner på hela väskan, varken kräm eller 50 kronor existerar.
Någon har alltså gått in i mitt olåsta skåp rotat i min väska tagit min 50 kronor och min solariekräm. Det lustiga är att mina Ray Ban aviators låg kvar.
Jag skiter i att jag blivit av med det, det är bara själva grejen.
Va har jag lärt mej ? återigen, va inte naiv, lita inte på någon och ha alltid hänglås på gymmet !

till något positivt, så hade jag en bra kväll på jobbet igår, hade ett bord som hade en nota på 15 000, det är bra på 10 personer, jag får också lite mera än 10% i dricks. Det känns bra med till fickpengar till ledigheten. Detta firades med en öl på UnderBar.

Nu måste jag göra mej iordning.

Ha det fint.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0