Mycket rörelse

moster anna-karin och Bo kom på morgonen, mamma bestämde då att jag skulle ut på en promenad. Jag och mamma och A-K gick ner på stan och kikade i affärer. När vi kom tillbaka fick vi sillunch.


Sen så vilade jag lite snabbt för att sedan göra mej iordning för lite hoes på mangos, dit promenerade jag också. Det blev en snabb sväng där, då jag blev erbjuden skjuts hem. Lite synd. Kände ändå att jag gått väldigt mycket.

Pitti skulle lämna tillbaka sin lilla tokiga kesse Benji, han är söt, men lite för galen.


När jag kom hem var jag utmattad och sov en liten stund, senare kom eve och petter och plockade upp mej. Jag hade mys och skitsnack kväll med eve ;) . Vi kollade på 17 again, sen blev jag hemkörd !

Idag skiner solen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0