Mina föräldrar

Så snälla och omtänksamma.

När dem i lördags skulle åka till Israel började jag gråta som en gris. Likaså dagen därpå när D bjöd mej på lunch, så kom jag och tänka på mina föräldrar och började gråta igen.

Jag kunde inte vara lyckligare för att ha dem i mitt liv. Helt fantastiska människor.  

Jag har vart hemma i nästan 2 veckor och haft det helt underbart, blivit ompysslad och bortskämd.

Ibland önskar jag att jag fortfarande bodde med dem.

De betyder så fruktansvärt mycket för mej. Det finns inget som jag inte kan berätta för dem.

Världens bästa föräldrar ! Jag älskar er så frukstansvärt mycket.

På fredag ses vi igen, och det skall bli underbart.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0