Mår bra !

och är jättenöjd.

Vi satte oss i väntrummet, en kvart över tiden kom en narkosläkare ut med massa värktabletter. Efter 45 minuter till var det min tur. lite försenat.
Vi började med att måla lite. Sen fick jag hänga med narkosläkaren som skulle hitta kärl på mej, vilket var lite lurigt, sen fick jag komma in i salen. Jag fick morfin, och sen minns jag inte så mycket mera.
Jag vaknade upp, och då var D där. Jag minns inte så mkt av konversationen, jag hade väl mest slumrat och frågat samma sak flera gånger.
Jag låg och vilade i kanske 2 timmar. När vi skulle gå, så spydde jag givetvis. Jag fick med mej lite sköna tabletter.

Nu är jag på hotellet och har fått i mej en bananyoghurt. D är ute  och köper mat åt mej på 7 eleven. Vi har tjuvkikat lite, och det är jättefint !!!

nu blir det film och mys.


Efteråt i fin morgonrock med fjärilar !

Kommentarer
Postat av: elaa

sååå spännande ska de bli o träffa dig! De pirrar lite faktiskt :D

2009-10-15 @ 13:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0