fy skäms igen ?

Skoog, jag ber om ursäkt. Jag är så lat. Kan också bero på att jag numera har sällskap oftare än vad jag haft förr. Men jag skall försöka vara flink !

I övrigt flyter allt på, D har jobbar lite för adecco och ska på arbetsinterju på tisdag på en stand up club ! Va skjer mer då?

Felles venner festen blev en succé, jag fick jobba och slita i baren. Så till 03 hade vi massa görfulla gäster, när de gått var vi kvar till 06 och städade. D, som hade festat, och även vart en sväng på Meat Market, kom tillbaka vid 3 och hjälpte till och städa litegrann. De va gulligt att han kom till mej !

Kvällen innan hade jag vart på Thairestaurang med jesper calle mange och jens. Det va riktigt mysigt, efter några flaskor vin och 19 öl mötte vi upp Malin och D som hade jobbat, vi drog hem till oss och fortsatte att kosa oss.

 jesper har äntligen lärt sej knyta sin egen slips. yayas Thai beach bungalow  jesper va lite trötter  vi fick lite snö och pojkarna blev som barn igen        
hur sätter man på fläkten Mange ?

Görtrevlig kväll allesmmen !

Har btw gjort köttbullar idag, görgott !

Ny vecka, nya möjligheter

Ha det bra, kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0