Förkyld

halsont, rinnssnuva. Usch, mindre kul att vara sjuk så jag har kurerat mej med repsils och Kan jang. Mirakelmedicin? Alla talar ju så gott om det. Får la se om det gör något.

Igår blev det helpanna så det skriker om det, 10.00 - 01.00 och förkylningg på det. Gött när man står och snorar när man tar beställningar. Jag gick iaf med Lena till Barbera efteråt och tog två pils. Sen tvingade hon mej att gå hem, fast jag ville ta taxi. Carro, nå går vi. Det tar kun ett kvartal så är vi hjemme.
Aja vi sparade pengar. Plus att jag blev ganska så påverkad av de två ölen.

Imorse vaknade jag av att brorsan ringer från Israel, jag va nog i nåt mellanstadie mellan vaken och sömn, plus att jag va sjuk morgonhes.
Sedan så jobbade jag 12-16.30. Mötte upp D för att käka. Vi käkade på Peoples, servitrisen var ifrån skövde, 87a som hette Malin Larsson och hade gått media. Kände fan inte igen henne. Men hon va skön.
Maten va suverän, sån enkel mat som jag gillar. Kyllingburgare med avokado klyftpotatis vitlöksås och sånt smaskigt. Grym sjokladekaka också !!! Billigt som fan vare också !!!

Imorn äre första adventsmys förmodligen.

 
Förkylningskur, och jag har äntligen köpt min fina blåa paljettväst som jag längtat efter !

Ha en fin kväll, för det ska jag ha med min sötis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0