Dåliga updates

Jag antagligen på grund av mitt sena arbetspass, (till 06.00) förra lördagen, så har dygnet stannat där den senaste veckan. Eller så har jag bara gått i ide precis som djuren gör. Men att sova till melan 13-15 tiden känns lite sådär, gla i att sova då, man får ju liksom ställ klockan för att vakna typ 11 haha.
Dit jag vill komma är iaf att data tiden har vart "begränsad" och den sajten har laggat varje gång jag har försökt logga in och uppdatera.
Nu är jag iaf ledig måndag och tisdag skönt.
Jag veckan som gått, har väl vart mest arbete.
D har vart på både arbetsinterju och provjobbat, han får besked på tisdag, de var nöjda med han , men konkuransen var hård. Jag håller tummarna, han är jävligt duktig då !
Jag har även kännt mej lite "pank", när man går på H-M tex, och hittar jättefina kackor tex som tex är nedsatta till te 200 kronor, och man känner att jag det passar inte just nu att shoppa kläder, inte ens för 200. Vet ni hur frustrerande det är ? Better times to come då !
I detta land har man ju förmån att bara betala halv skatt på novemberlönen så att man ska ha råd med julklappar haha. så den 10onde väntas en trevlig utbetalning.
Vi har börjat med julmenyn på jobbet nu, den är grymt ! Känns jävligt bra att sälja på folk den. Det har vart en del att göra nu i helgen.
På fredagen kom man väl hem vid 2 kanske. Sen var samtliga av mina sambos uppe till klockan 06 och koste sej och jag sov ju mindre bra under den tiden. efter 4 timmars sömn går man upp och jobbar 14 timmar, efter arbetspasset tar man 2-3 pils aquaviten stod med på bordet den med, sen var man kanonfull, sedan bar det av hemåt, klockan ??? 3 kanske ? och idag började 11, lagom fräsh.
Fredrik gick iaf och köpte mc donalds mat, gött som fan på "bakfyllan"/sliten.
D jobbar ikväll på Deep purple konserten, M & J är på bio, så just nu är jag helt ensam i en tyst lägenhet nyduschad och mör efter en hård helg, jag mår bra.
jag har även börjat med rosenrot för att se om det fungerar, har känt mej lite nere/trött på sistone, vanligt förekommande denna årstid dock.
För lite mer än ett år sedan var man och gottade sej långt härifrån ska börja planera och spara till nästa resa nu till det nya året !!!
ha det fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0