Bikerboot UGG

idag har vart en kanondag !!!

Började jobba klockan 11, hur lugnt som helst på jobbet. Nordea ringer och säger att mitt lån hat blivit beviljat, så det var bara att komma in för att skriva på papprena! Sjukt bra service, eftersom att det inte skulle gå överhuvudtaget utan norskt personnummer från början.

Jag fick gå tidigare. Så jag pyste iväg och köpte skorna som jag velat ha ett tag. Bra skit!
1. De finns inte att köpa någonstans i Göteborg, vilket innebär att inte så många kommer att ha dom.
2. De var inte billigare i Sverige.

Sedan gick jag till banken för att skriva på papprena, dom var sköna där. Jag frågade efter Janne, och då fick jag till svar: henne sköt jag förut.
Sen fårgade de va för kaffe jag ville ha, vad finns det? svarade jag. gin och tonic whiskey cognac fick jag till svars. Sköna bankisar !

Nu kommer pengarna in på kontot imorn förmodligen, då är det bara att vänta på att bli antagen till utbildningen ! Jipppie !!!!!!!


   

Hihi, min fina ny UGGs 3050 nok   (3299 sek)

Plus en grej till, D är i gbg idag över dagen för att shoppa, och förmodligen kommer han hem med sunes jul och sunes sommar boxen !!!!

tack och hej från en jätteglad tjej !!!




Kommentarer
Postat av: anna

Vad för utbildning?

2009-11-26 @ 21:49:11
URL: http://bigtown.blogg.se/
Postat av: soffan

nu blev jag nyfiken.. vilken utbildning ska du gå ? här i oslo ? ;D

2009-11-26 @ 22:29:20
URL: http://sofieselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0