Skövdebesök

Det va trevligt att komma hem, det är det bästa med att vara borta, man längtar hem. När man är hemma så vill man bara bort, och när man väl är borta så uppskattar man det man har. Även fast ingenting har förändrats, det kvittar hur länge man är borta. Fast nu har vi ju fått Elins Esplanad och Stallsiken och de...

Under själva vistelsen gick tiden långsamt och det kändes som om man hade all tid i världen, men helt plötsligt står man där och gråter vid bussen igen.

Jag är iallafall nöjd med min vistelse, jag var ute och åt med mamma och pappa himlans mysigt. Jag och mamma var och handlade massa mat, det är ju svinbilligt med mat i  Sverige !
Så var vi och handlade mera, ciggaretter och snus till malin och jesper, vi köpte sällskapsspel och lösgodis (lösgodis kostar typ 15 nok = 18 sek per hg. Vi hade söndags familjemiddag, och jag badade badkar.

Jag och Daniel var ute och åt, och blev salongsberusade, och jag rökte för första gången på 5 veckor, det smakade ungefär som den där första ciggaretten man tog när man var 13 bast, när det typ var en god smak.
Vi var också på asbra bio, Benjamin Buttons otroliga liv.

Jag, Pitti och dem (eve) åkte till Hjo och käkade Hjomos.
Vi plockade upp Elin och åkte hem till Eve och Petter och kollade på film och myste.

Ja, så får vis se när nästa hemgång sker, det dröjer med alla säkerhet inte alls länge !

Vänner är alltid välkomna på besök, Buss från skövde till oslo kostar endast 218 kronor * 2 givetvis !



Kommentarer
Postat av: DOM

haha, de är ju skräll att jag är "dom" :D haha söte

2009-03-28 @ 16:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0