Människa

Ja, va händer i oslo ?
Det rullar på och så. Jobbar lite då och då, denna vecka blev det tisdag - lördag.
Jag fick ett rätt gött vikariat ons-fre jag fick  144 sek i timman för att göra omelett åt 20 pers typ.. haha.
Sen har jag vart på ett ställe mitt ute i skogen, en konferenshotell dit sk ajag även imorgon, och igår så var jag på nåt annat serverings grejs...

denna veckan har jag iaf kännt mej som lite av en människa för första gången på länge, jag har vart uppe vid 8 tiden varje dag, och det är sååå skönt. då lägger man sej vid 23 tiden och somnar som en stock, vaknar utvilad och äter rejäl frulle och lunch senare. Det är värt mycket man mår så bra !!

Solen har skint de senaste dagarna, Så underbart att glida omkring i shadesen !!

Härom dagen gick jag in på Zara och kikade lite, och blev deprimerad för att de fått in massa fina grejer som jag inte har råd me, tex en vit skinnjacka för 2000... :(
Jag fortsatte och hamnade på Vero Moda, där började den dagen Final Sale, och priserna var typ 2 för 100, och 3 för 100. så dörifrån gick jag med en skitsnygg kavaj för 50 spänn och en tunika för samma pris.
Gick till H-M och hittade en fin rosa skojorta för 50 !!!

Så jävla gött, då va ja lycklig när ja gick shoppa lite trots att jag e pank !

Jag ska på arbetsinterju på tisdag, men en inte helt 100 på att jag vill ha det för det ligger nämligen en mil bort från där jag bor, och jag ha ju erfarat jobb med lång resväg tidigare, vilket gör att fritiden minskar...
Vi får se, jävlig fin italian a la carte !

Daniel är söt för han har tagit ledig från jobbet de dagarna jag är hemma.

Det ska blir sååå kul att komma hem !

Imorn är det alla hjärtans dag ! Jag tänker på er alla ! Hoppas ni har det bra, jag ska iaf jobba (som vanligt). Jag älskar er !

Kramar och massa kärlek från ett kallt oslo !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0