Arbetsinterju

jaa, det gick bra. Riktigt sjysst ställe. Grym meny, bra vinliste fin interiör fin utsikt, allt va perfekt. Han va intresserad av mej också, Vi bestämde att dagen därpå så skulle jag komma och" provjobba" känna hur de kändes och så. Jag kan nästan helt säkert säga att jag fått jobbet utan att provjobba.
Vi skakade hand och jag gick ut därifrån.
- Här vill inte jag jobba, var det första jag tänkte när jag gick därifrån.
jag åkte med en gång till det stället jag vill jobba på, och kollade hur det gick med alla arbetssökningar de fått.
Han sade: i slutet av februari, början av mars kommer v ta ina alla intressanta sökande på interju, och det är 30 heltider som ska tillsättas.
Det kändes rätt säkert.
Då var jag tvungen att göra ett väldigt jobbigt telefonsamtal till den restaurangen jag varit på tidigare, onödigt tt provjobba om jag ändå inte vill jobba där.

Så nu väntar jag på ett samtal, som jag eventuellt inte ens  kommer få men men, man måste chansa lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0