Obama

Ja, det är ju varit ett jävla pådrag hela dagen. Säkert 5 helikoptrar som har cirkulerat i luften. Hela Karl-Johan hade det varit kravallstaket. Daniel hade råkat gå förbi då Obama var ute och vinkade på balkongen som var skydda med skottsäkert, så han fick en liten skymt iaf.

I veckan har Malin och Daniel fått färga mitt hår. Daniel tyckte inte det var lika lätt när jag förklarade att först ska man bara ha färg i hårbotten, så malin som tydligen var minst lika kass enligt henne själv, fick rycka in. Resultatet blev i vilket fall kanonbra.

Jag och Malin va också ute och käka häromdagen, blev nästan lite berusad efter ett tag, josse och soffan kom förbi också.

Jag känner mej lite oinspirerd. Men jag har iaf köpt min första Bh och börjat använda den lite smått, tihi en 80c.

Ne nu ska jag göra nåt sött . Längtar till på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0