Nydelig helg

började på fredag, jag och kim jobbade lunch. Sen följde jag med han på shopping, Julkläder till julbordet han skulle på. Det är kul att shoppa me kim för han har typ förtroende för min mina åsikter. Vi köpte en varsinn flaska vin likaså gjorde Malin, så åkte vi hem och lagade mat. Tacogratäng, guacamole, vitlöksgräddfil, salsa och bara nachos, så jävla gott. Sen satt vi soffan och drack vin resten av kvällen. Kos.


Dagen därpå hade Malin födelsedag. Det hade jag planerat bra. Eftersom att hon inte är med sin familj på sin födelsedag så får familjen som är på plats uppvakta istället. Födelsedagssång, frukost på sängen med massa paket och en liten tårta ! Det blev kanoners.

  

När jag sedan kom till jobbet hade jag också fått en överraskelse. haha en äcklig gammal hund.

 

Jag hade för en tid sedan skickat hem biljetter från Skövde till Oslo till mamma och pappa. Idag var dagen de skulle komma, utan någon som helst vetskap om vad som skulle ske.

De kom sisådär vid halv 4 tiden till jobbet. Jag var klar till fyra, då satte vi oss för att käka, Tunfisk carpaccio sen lättrökt hjort, och sen grillad renfilé. Därefter tog jag med dom i tai till Oslo konserthus, för att se en julkonsert med Oslo gospel choir. Den var kanonbra, så vackert !

Sen drog vi tillbaka till Meat Market för att käka dessert, creme brulé med smak av julen, med pepparkaks glass. På Meat Market blev vi sittandes till cirka halv 3, så länge hade min mamma aldrig suttit på en restaurang. Sen drog vi hem för att sova. Mamma och pappa åkte igen klockan 09.00 på morgonen.

          

Kanonhelg med massa kärlek.

Nästa vecka äker jag hem, Jipppie!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0