Welcome to Miami

Ja, va ska jag säga det är riktigt stor skillnad from NY. Jag har inte riktigt fått någon uppfattning än.

Det Är varmt, jag gick ner till stranden vid 5.30 pm, för o kika lite, och de va svinvarmt fortfarande. så undra hur de kommer vara idag. shit kommer ju bränna upp mej.

Träffade två svenskar igår också, inte askul men men dom va trevliga. och den ena hade självklart jobbat på P4 ett år.. sen hörde jag två till svenskar på kvällen...

Vi har ac på rummet, har man på den för länge så fryser man, stänger man av den så svettas man, en filt hade vart perfa..

jaja ska ner och käka lite frulle, o sen entra strranden !!

hade bra i i sverige, här är det iaf typ 30 grader:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0