väl framme

 på JFK national airport, lika struligt som vanligt, alla dessa frågor, Vad jobbar du med, hur hade du råd med resan, hur länge stannar du, varför är du här, har du vart i USA förut och så vidare. Så skulle han snoka i min väska och sådär.

Skönt när jag var igenom jag kommer till ett typ 25-30 gradigt NY, och svettas som en gris. Men jag gick in på toaletten o bytte kläder och fräschade till mej. Bra de, förutom att jag lämnade min bh och min t-shirt därinne.


Att ta sej hit gick bra var ju dock inte lika moderna tåg och och sånt som i London, men de funka.


Just nu har jag det lite jobbigt. Jag är verkligen astrött, hemma i Sverige är klockan halv 1 på natten och jag har snart vart igång i över ett dygn har ju inte haft en hel natts sömn sen i lördags natt.

Det jobbiga är att här är klockan halv 7 på kvällen och går jag och lägger mej nu så förstör jag dygnsrytmen. Äh det är bara att bita ihop. Som grädda på moset så har mitt jävla sår på foten svullnat upp! Det är ju underbart!


Hostelet är bra, det är stort, har tydligen 700 rum, jag bor i ett 12 bäddsrum.


Är nu får jag hitta på något.

hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0