trötter

jag vaknade upp. gick ner för att käka min grymmishfrulle i vanlig ordning. Eller det väl mer lunchtime, så ja brunch!
Jag gjorde iodning men fina matiga mackor, och en STOR skål med vaniljyoghurt färska jorgubbar och såna dära riktigt fiberrika små pinner typ. när ja precis gjort iordning allt kommer våran Mama på hostelet och ska servera lunch som är fritt måndag fredag, denna lunch består av pizza.
Medan jag sitter och trycker i mej mina mackor känner jag doften av pizza sprida sej i hela rummet. Jag kunde inte motstå, ja va liksom tvungen att ta en liten bit. och på detta min stora skål med yogggi.
Mätt blev jag.

anyway, så bestämde jag mej för att gå till stranden trots att vädret var molnigt, solen tar ju trots allt litegrann genom molnen. Väl nere på stranden så var jag inte ensam, HEpp. jag lade mej ner och jag somnade, så jävla skönt. temperaturen var skön och jag låg och sov där i några timmar under molnen.

Tillbaks på hostelet pratade jag med den nya roommaten, hon är från Argentina och heter Maia. Vi tog oss ett strög ut på miamis gator, och denna tjej var jättetrevlig. Me like.

När vi sedan kom tillbaka tog vi ett par öl och delade en flska vin. och då träffade jag även en trevlig norsk som bodde i amsterdam, och en skön brud från sydafrika, som skulle lämna 07 am dagen därpå. men hon skulle inte gå och lägga sej utan hon satt där med sin hallonvodka.

Det var iaf en trevlig kväll, lite lagom sådär!!

Dagen dagen dagen. we´ll see. Might go to the mall...

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0