That´s one party

jag gick ner till den där typ get togethern, det visade sej vara Free Happy Hour, några glas rödvin till mej! Som dessutom var bra rödvin. Många deltog. Efter ett tag så fick man betala 2 $ per glas. Så jag och en ryss och en nederlänsk tjej bestämde oss för att gå till lIquer storen och köpa vin och dela på.
Och där hade dom mitt favorit rosé, Beringer white zinfandel, på 1.5 litersflarre! Perfekt!!!

Ja vi satt och pratade och drack vin. Det är väldigt mycket olika nationaliteter här.

Haha det var en svart man som delade ut flyers, som kallade mej för J-Lo. Jag bara skrattade poch gick vidare. nästa gång jag gick förbi han, var jag ju självklart tvungen attt fråga honom varför han kallade mej J-lo;
- Cuz u got a boooty!!
Hahahahahahahahahahahaha, okej mina tjejer, ni vet att jag har typ världens plattaste svennerumpa. och dessutom hade jag oversize herrskjorta på mej, så den syndes ju liksom inte.

anyway så blev ja sugen på en pizzaslice. och än en gång mina HOES, ni vet ju hur go jag är när jag äter fyllekäk, haha.
Jag började käka den där slicen, med full fokus på slicen givetvis. Den var god. Jag tittar upp, och två brudar kollar på mej, lite förvånat och säger ;
- U really like u´re pizza.

Haha då skulle dom sett mej andra gånger.

Hm undra vad det är för väder idag... Har ju trots allt bränt mje, känns faktiskt lite störande på ryggen, ska kanske ta en promme runt miami beach och kolla shoppingen, ovila lite från solan, och kan gå ner sen på eftermiddagen...

Bra idé...

vi höres

xx

Kommentarer
Postat av: elin



hahaha du är ju lite skön! ja j-lo var kanske lite o ta i men pizzan!! haha jag dör! kan tänka mig hur du sitter där helt ensam med en pizza i handen o bara mosar :P somsagt när du har druckigt lite är kanske inte bordsskick något som finns i dina tankar :D

2008-09-27 @ 17:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0