Regn i Miami

jaa, va säger man.

Jag gick till stranden som ligger jättenära, vilket är bra! Jag började med att sola framsidan, efter en jättekort stund kom det moln. Perfekt tänkte jag, eftersom det trots allt var min första dag i solen, den dagen man ofta ggör misstaget och ligger lite för länge, vilket resulterar i att man ser ut som en kräfta och har ont.
Molnen kändes därför gynnande, solen tar, men är liksom inte lika intensiv.
Jag vände på mej började läsa en amerikansk blaska. Några få droppar kom. Ingen på strandenn brydde sej, de droppade liksom bara lite. det var svalkande.
Men sen så kom det mer och mer, så jag plus fler på stranden bestämde mej för att gå tillbaka, och vänta på att solen skulle komma igen. Och jag kan sitta vid datorn utan att ha dåligt samvete.

Just nu så spöregnar det ute. Det är inte mycket att göra åt. Jag har ju haft tid att ladda upp bilder, så skulle jag kunna synka om mp3:n. Perfekt.

Solen kommer väl förhoppningsvis imorn eller dagen därpå. Det kommer antagligen inte regna under hela min vistelse. och föresten så göre inte så mkt för jag har ju 3 veckor i LA, and u know, It never rains in southern California !

Solen kommer nog inte mera idag, hopp in i duschen och få bort sololjan, som luktar banan :D

soligt .....

xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0